donderdag 7 februari 2008

Dag 1 aankomst in ons appartementje

hoi daar,

Dus de eerste avond dat we in Curaçao waren gingen we dus eerst nr de winkel. We gingen de winkel binnen als het nog licht was en tien minuten later kwamen we buiten en opeens was het donker... echt raar op tien minuten doen ze hier het grote licht uit ;)
dan kwamen we aan in ons appartementje en heeft Charlotte ons een beetje uitleg gegeven. Op het eerste zicht was het hier wel vrij klein maar uiteindelijk valt het goed mee!
we hebben de muren intussen ook al wat aangekleed met allemaal kaartjes en brieven van familie en vrienden ! nu is het echt al wat huiselijker!
Even later na ons geïnstalleerd te hebben, probeerden we het internetsignaal op te zoeken wat hier niet zo evident is.. Na een lange zoektocht hadden we eindelijk een klein signaaltje gevonden. Even iets laten weten aan het thuisfront en aan mijn driesje me een mailtje. Na een fris slaatje zijn we dan maar gaan slapen want we waren echt moe, ik denk dat ik in 4 dagen miss 15 uur geslapen heb waaronder NIX op het vliegtuig...
Tot later, warme groetjes stuur ik jullie naar koude België..

Xxxx Joke*

Geen opmerkingen: