woensdag 6 februari 2008

7 februari -> 2de dag in Curaçao

Dag 1
Vandaag vertrokken ik met mn twee schoolmaatjes, chloé en marlies naar Curaçao.
's ochtends was het echt vroeg opstaan, om zes uur. Dries en ik sliepen miss net 3 uurkes.
Snel ff gaan ontbijten en wa meegesmokkeld voor marlies en chloé die geen ontbijt hadden.
Twas echt wel stressy zo vlak voor de vlucht.
Mijn handbagage, daar moest ik voor bijbetalen! pff dikke afzetters, op de site stond 10 kilo + extra laptop. In mn handbagage zaten alleen boeken voor school dusja de rest van kabels en webcam enz zaten in mn laptop zak en da stond hen dus ni aan.. dus was ik verplicht 84 euro te betalen voor 6,90 kg was da ff zot.
Daarna afscheid nemen was ook wel ni zo fijn ... maar na een watervalletje van tranen gingen we ervoor!!
De vlucht viel goed mee, alleen het stomme was dat naast een antilliaanse jongen zat, je moet weten dat die dus GIGANTISCH zijn he die nam 1/3 van mijn plaats bij in. dusja kzat een beetje geplet...
Aangekomen in Aruba na 10 uur vliegen hebben we daar ander half uur kunnen 'genieten' van onszelf die levend gebraden werden. Het was er dan ook 34° C... echt ni te doen!
Er kwamen nog mensen op de vlieger die terug meevlogen naar Amsterdam. Ene oudere vent begon opeens gans bazaar te maken omda hij recht had op een vakje voor zijn handbagage. Er was blijkbaar iemand die zijn plaats had ingenomen. Was echt wel grappig om die in zijn taaltje te horen vloeken en daartussen in het nederlands te memmen! Heel het vliegtuig keek naar hem. Zo was er toch even sensatie op de vlieger na die 10 uur loom te vliegen.
Na een 20 tal minuten kwamen we dan eindelijk aan in Curaçao. De landingsbaan was vlak langs het water. Spannend ze ;)
Op de luchthaven stond buiten een heel lief meisje te wachten op ons, Charlotte ik schat ze ongeveer 24 jaar, echt een heel vriendelijke. We reden met de auto van haar papa even naar de winkel en daarna naar ons appartementje.
Onderweg kregen we al een douche van hoe sjiek de natuur hier is ... wel heel droog ma overal cactussen echt zoas in mexico ofzo :)
en die huisje zo mooi gekleurd, super schattig.

Zo ik binnenkort vertel ik jullie meer over de aankomst in ons appartementje en de 1ste nacht en dag in Curaçao.
Veel liefs, Joke
xxx

4 opmerkingen:

shari zei

Hey Joke,
SUPER zo'n blog!!!

Ik kijk al uit naar de spannende verhalen... hihihi...

Groetjes aan de lady's !!!
Kusjes Shari
xxx

Maud Bessendorffer zei

Hey Joke en die andere 2 daar,

Super dat we zo mee kunnen volgen met jullie verhalen! Echt spannend!!
Laat die volgende verhalen maar komen, ik ben er klaar voor!

Dikke zoenen aan jullie drietjes!
Maudje -xxx-

Caoimhe zei

AAah ook nen blogger ..

Ik heb ook al éne gemaakt voor over 3 weken als ik weg ben ;)

Ik heb al spijt langst een kant dat ik ook nu al niet ben vertrokken! Maarja, 27 februari is zo heel lang niet meer! xx

Jorien zei

Hellow babe!

Nu ik je niet kan komen bezoeken wil ik alle verhalen hier kunnen lezen he ;)! Stuur ons maar een beetje zon en warmte, we kunnen het hiet altijd gebruiken.. Amuseer je en je weet vooral GENIETEN he!!!
Dikke dikke zoen X
Jorien