zondag 10 februari 2008

Dag 6: Rondcruisen met de jeep! haha met de rammelbak naar Porto Marie!












's Morgens op tijd opgestaan want we gingen een testrit maken met het jeepke!












Na een testritje waagden we ons op de grote weg!






Spannend!! Echt die mensen hier die rijden echt als zotte he!






Maar marlies heeft dat heel goed gedaan hoor!






We hadden heel onze jeep vol geplakt met muggenstickers want hij zat helemaal vol





Echt zo grappig in die jeep, chlo moest er helemaal inklimmen om achteraan te kunnen zitten.





Die wegen zijn hier ook ni ales zenne overal bulten en putten, dus die auto rammelde er maar op los zenne!





Onze eerste stop waren de FLAMINGOOOOS !





Daar hebben we ook weeral foto's getrokken! :)













Ik trek professionele fotos van chloé! (laten we zeggen met een professioneel fototoestel :) )




Nadat we de flamingos in het vizier hadden genomen zijn we doorgereden naar Porto Marie WEER een strand ;)




We hebben daar ieder een snorkel gekocht om te snorkelen dat kan je hier echt wel gebruiken hoor! We hebben dan ook super mooie visjes gezien echt wauwie! :)




Plots toen we aan het zonnen waren begon het te regenen echt kei bizarre en een raar gevoel je ligt te bakken in de zon en ondertussen voel je regendruppeltjes op u vallen.




Zalig wel hoor en lekker verfrissend!




We waren lekker aant zonnen en opeens stond op één meter en half een leguaan langs ons! serieus dat was even schrikken hoor!




kijk die handdoeken zijn onze ligplaatsjes! super dichtbij dus ;) !!

Zo dit was ons avontuurtje van vandaagn, ik ga jullie laten want morgen is onze eerste observatiedag dus moeten we een beetje op tijd gaan slapen!

kusje Joke*

4 opmerkingen:

marc zei

Jaja, en ik maar kwijlen hier achter mijn bureautje.Wou ook wel even met mijn voeten in het water en mijn achterste in het zand zitten.Leuk om 's ochtends de werkdag te kunnen beginnen met jullie nieuwste avonturen. Geniet met volle teugen. Zo'n avontuur beleef je maar één keer in je leven. Ik kijk al uit naar de volgende aflevring van 'drie kippetjes in de tropen'.
Papa

Caoimhe zei

damn..

Ik zou wel lopen alsk zone leguaan zag ..

Ik gaan nog wa meemaken in Bahrein als'k daar zo'n beest zien da ik ni ken.. haha!

Tante Mieke zei

Ahoi Joke en de rest,
je lukt er volop in om ons zin te geven om een vakantie te boeken...
Ik dacht dat jullie bijna geen vrije tijd hadden en daar volop moesten werken... Ik zal tijdens uw voorstelling niet goed opgelet hebben zeker. Geniet maar volop en hebben ze daar geen oude tang van een verpleegster nodig?
groetjes Tante Mieke en haar bende
Wij kijken al uit naar het volgende bericht.

Lore zei

Dag Joke,

Lang geleden dat we elkaar nog gezien hebben en waarschijnlijk zal het nu ook nog wel even duren ;-), aangezien jij ongeveer aan de andere kant van de wereld zit...
Wauw, als ik zo je verhalen lees wordt ik helemaal warm (en ook een beetje jaloers hoor :-)). Geniet maar van de mensen, het weer, de andere cultuur, het andere land,... Maar ik denk dat dat geen probleem zal zijn, ik heb zo 't gevoel da je al goed bezig bent met genieten!!! zalig!!!
Ik ben benieuwd naar je klasverhalen!

xxx
Lore